Skip to content

Tung gung!

07 november 2009

När jag ändå är uppe en stund till kan jag lika gärna ge er ett första smakprov på vad jag lyssnar på.

Alpha Blondy feat. The Wailers – Jerusalem

Själv rådiggar jag introt, gör man inte det kan man hoppa fram till 1:13 – där har du det. Boom!

Lev väl!

/K

2 kommentarer leave one →
  1. 10 november 2009 6:13

    Håller med!
    Detta är så bra och så klassiskt. Roots när det är som bäst.
    Jag var och såg The Congos för en vecka sedan vilket också var en resa i tidslösa toner framförda av galet coola 60-åringar.
    Hoppas allt är bra med dig och att du hadde det bra i USA.
    Vi hörs.
    Johan

  2. 19 november 2009 16:15

    ranch cucamunga

Kommentera

