Skip to content

Sanningen

02 december 2009

Om det inte finns lek så får vi människor som är hårda. Man skapar Skandiadirektörer; folk med bristande empati.

– Manne af Klintberg (clownen Manne) till magasinet Filter


/K

One Comment leave one →
  1. 07 december 2009 4:00

    När jag var 5 år ung såg jag Clownen Manne här i min hemstad. Efteråt slängde jag mig på marken och skrek och grät för att jag inte fick en Manne-affisch av morsan. Till slut gick hon med på att köpa en och när vi kom hem slängde jag den i garderoben, där den fick ligga tills vi flyttade därifrån när jag var 15-16 år (då den hamnade i papperskorgen). Helvete vad dåligt samvete jag har för det. Hur som helst, väldigt visa ord.

Kommentera

