Skip to content

”It pays off to enjoy your work”, that’s Newspeak for unemployment hurts

28 maj 2010

Tillbaka efter nästan åtta veckor på resande fot, där majoriteten av tiden tillbringades i Indien (jag vet, jag berättade aldrig i bloggen att jag skulle åka men förhoppningsvis har ni väl märkt något…)

Mycket tankar och idéer har dykt upp under resans gång, men ingenting som jag orkar skriva ned just nu. Istället bjuckar jag på lite tunga ord från Henry Bowers vassa tunga:

Frid,

K

No comments yet

Kommentera

