Skip to content

tjugoandra i fjärde

18 november 2010

det spelar ingen roll
hur brett du än ler på semesterbilderna

du själv kommer ändå
alltid minnas
om du verkligen

verkligen

mådde sådär bra

4 kommentarer leave one →
  1. 18 november 2010 17:40

    Fint. Det är modigt att skriva poesi när man är kille. Låter lite konstigt kanske, men jag tror verkligen det. De flesta killar skriver & gömmer för världen medan du är modig & publicerar det så att alla kan se.

  2. 18 november 2010 18:18

    (Och tack. Det är inte varje dag någon säger att man verkar vara en fin person, oftast krävs det där receptet du hade i ett av dina inlägg; trygg villauppväxt, inga större motgångar. Mitt liv har nog varit motsatsen.
    Men nog om mig. Vem är du? Inga bilder. Inget om ditt liv. Klart man blir nyfiken.)

  3. Micaela permalink
    19 november 2010 13:11

    Påminner mig om första versen i ”Stetoskop”…

  4. 21 november 2010 15:53

    Kul att du sa det, den låten hade jag helt missat.. har egentligen rätt dålig koll på hela första plattan.

Kommentera

