Skip to content

jag kommer på mig, med att vara mig själv då och då

28 januari 2011

ibland försöker jag hitta ett sätt att hitta mig själv
vända mig själv ut och in
så tarmarna släpar i backen och ryggraden trycks mot naveln
för att på så sätt ta reda på vad fan du menar
när du säger att skönhet kommer inifrån
för att se om du kan stå för det när min lever hänger löst utanför revbenen
och lämnar brunfuktiga avtryck på din äkta hallmatta
Matiss Silins

2 kommentarer leave one →
  1. 01 februari 2011 20:32

    Mäktigt.

  2. 09 februari 2011 9:36

    jag har sannerligen svarat segt, textbloggen har väl blivit lite lagd på is sen jag började plugga modedesign i höstas. All tid går åt det liksom. Väldigt tråkigt men återkommer förhoppningsvis till den så småningom. Annars har jag lite texter här:
    http://lavalandtext.wordpress.com/author/emmiaver/
    och här
    http://www.eyegasm.devote.se

    Läst igenom det senaste. Du skriver så rörande vackert!

Kommentera

